Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Ismét egy ingyenes tanulmány, ezúttal vevőlélektan és tárgyalástechnika témában!
Hogyan viselkedjünk a vevőnkkel való első találkozáskor?
Hogyan hangolódjunk rá az ügyfélre?
A tanulmány így indul...
"A mai cikkemben egy olyan témát fogok feszegetni, melyről csak ritkán olvashatunk,
ugyanakkor rendkívül fontos ismernünk ezeket a technikákat a sikeres eladás, a sikeres üzletkötés érdekében.
Sokszor olvashatunk arról, hogy mi emberek érzelmi lények vagyunk, vagyis nagyon fontos, hogy a vevőnk, illetve a potenciális célcsoportunk érzelmeire hassunk.
Amikor az érdeklődők elolvassák reklámüzeneteinket, vagy először beszélnek velünk
telefonon, illetve először lépnek rá a honlapunkra, óhatatlanul is egy érzelmi leképződés
formájában ,,fordítják le" maguknak a látottakat, olvasottakat......"
És itt folytatódik, töltsd le most!
Hogyan hangolódj rá a vevődre?
Sikeres vállalkozást kíván Neked,
A Vállalkozó Tanoda Csapata
Vállalkozó Tanoda
A magyar kisvállalkozók iskolája!
www.vallalkozoi-tanfolyamok.net
email: support@vallalkozoi-tanfolyamok.net
Még több ingyenes marketing tipp és tanulmány a Vállalkozó Tanoda hírlevelében!
Klikk!-Vállalkozó Tanoda Hírlevél
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Február végén indulnak!Gyakorlatias Pályázatíró és Üzletvezetés tanfolyam!
Készüljön fel a 2013-as év pályázataira!
Megdöbbentő adat a hazai vállalkozásokról!
Válság és kommunikáció! -új, ingyenes tanulmány kis- és középvállalkozásoknak!