Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A legtöbb mikro- és kisvállalkozás a nyári hónapokban éli meg az ún. uborkaszezont, amit érthető módon nem kedvelnek.
Ha ügyes vagy, és nem adod fel a marketingezést ezen időszakban sem, 2 dolog fog történni:
- az uborkaszezon időszakát drasztikusan le tudod redukálni, pl. 3 hónap helyett 1
hónapra, vagy akár csak pár hétre.
- uborka és uborka között nagy különbség lehet. Panghat az üzleted, vállalkozásod, de
átélhetsz egy ,,kellemesebb" uborkaszezont is, amikor nem fogynak el a vevők, érdeklődők, tehát jönnek, csak kevesebben.
NETPENNYSTOCKS Befektetés és Garancia Portfolio
Ez a cég 2008-ban jött létre segítségül a válság ellen .
Akár egyszeri 1,95 $ AP befektetéssel is elkezdhető , emberek beszervezése nélkül is kereshetsz vele !
Többféle befektetési terv létezik. Pl.: Bulk 25 befektetésnél $ 48.75t kell befektetni és $ 118 a várható heti hozam .
Ha meghivsz másokat is az elérhető összegek:
1 befektetéssel elérhető– Ár $1,95: Ön keres US $ 101,970.75
5 befektetéssel elérhető – Ár $ 9,75: Ön keres US $ 509,853.75
15 befektetéssel elérhető Ár 29,25 $: Ön keres US $ 1,529,561.75
Hetente tudod felvenni a jutalékokat 1,25dollártól.
|
|
14 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Remélem nem mondunk Neked újat azzal, hogy iskolánk egész nyáron nyitva tart, és várja a bajba jutott, és nem bajba jutott mikro- és kisvállalkozások tulajdonosait!
Érdekes, hogy sokszor már csak akkor keresnek fel minket a vállalkozók, amikor nagy a
baj, amikor már teljesen elvesztették minden reményüket.
Pedig nem kellene megvárni ezt az állapotot! Ha időben lépnének, akkor ez az állapot el
sem jönne!
Ha mikro- vagy kisvállalkozást vezetsz, és úgy érzed, hogy csökkent a forgalom, ha túlzottan érzékenyen érint az uborkaszezon, vagy úgy érzed, nem kellesz a vevőknek, akkor ne várd meg a legvégső állapotot, hanem kérj segítséget tőlünk időben!
14 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Amennyiben egy mikro- vagy kisvállalkozás tulajdonosa vagy, mindenképp olvasd el a következő rövid, de hasznos kis tanulmányt!
Sokszor emlegetjük, hogy egy vállalkozásnál az alapoknak rendben kell lenniük, hiszen az, hogy a vállalkozásodat sikerre tudod-e vinni, nagyban attól is függ, hogy a kezdetek kezdetén az alapokat megfelelően rendbe tetted-e?
Tapasztalatunk szerint azonban sok vállalkozónak megfoghatatlan, hogy mit értünk alapokon. Nézzük meg kicsit közelebbről ezt a kérdést!
15 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Sok mikro- és kisvállalkozás tulajdonosának igazi rémálom lehet a nyári időszak, ha
beköszönt az utálatos uborkaszezonként emlegetett jelenség, melynek a jellemzőit sok vállalkozó jól ismeri:
- kevés érdeklődő
- kevés vevő
- minimális reakció a megszokott hirdetési formákra
Lássuk csak, mit tehetünk uborkaszezon idején!
A cikk akkor is hasznos lehet számodra, ha még csak most tervezgeted vállalkozásod indítását. :-)
Töltsd le itt:
Mit tehetünk a nyári uborkaszezon idején?
A mai vállalkozási és piaci viszonyokat figyelve bizony kijelenthetjük, hogy a mikro- és kisvállalkozásoknak minden marketing tipp, trükk jól jöhet!
Íme néhány hely, ahol ingyenes segítséget, tippeket, tanulmányokat kapsz Tőlünk marketing (online és offline marketingben egyaránt) és üzletvezetés témakörben.
Kövess minket Twitteren, és figyeld tippjeinket minden nap!
Twitter
A Kisvállalkozók Blogjának nagyon sok visszatérő olvasója van, hiszen itt olyan tippeket és tanulmányokat osztunk meg a mikro-és kisvállalkozókkal, melyekért máshol súlyos pénzeket kérnek.
Egyik tanulmányunk - mely vevőlélektan, vevőkezelés témakörben íródott - nem volt elérhető, mert a megadott link hibás volt.
Korrigáltuk a hibát, és máris elolvashatod, letöltheted az ingyenes tanulmányt, melyet
elsősorban akkor fogsz hasznosnak találni, ha mikro-vagy kisvállalkozás tulajdonosa vagy, vagy pedig "kacérkodsz" a gondolattal, hogy vállalkozást indítasz. :-)
Olvasd el a tanulmányt itt!
7 dolog, amire a vevődnek szüksége van!
Emlékeztetőül, július elején az alábbi képzéseket indítjuk:
- Pályázatírás a gyakorlatban tanfolyam
Jelentkezési határidő július 2!
15 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Jól indul a hét, hiszen megérkezett a mikro-és kisvállalkozásoknak szóló, árképzéssel és termékfejlesztéssel foglalkozó tanulmány 2.része!
A tanulmány egyenlőre a Kisvállalkozók Marketing Blogjában olvasható, de hamarosan PDF-es, könnyen letölthető formában is elérhető lesz!
Olvasd el a második részt itt!
Emlékeztetőül, az első részt itt találod:
Hogyan emelj árat kisvállalkozóként? - I.rész
Ne, feledd, hogy júniusban még az alábbi képzéseket indítjuk!
Sokszor halljuk, hogy a gyakorlati tudás, - az, hogy mennyire tudjuk a gyakorlatba
átültetni a tanultakat -, rendkívül fontos.
Nagyon-nagyon fontos az elméleti tudás, a folyamatos tanulás, az önképzés, de ezeket a dolgokat a gyakorlatra is le kell fordítani.
A kettő együtt alkot egy egészet, és egyik részt sem szabad elhagyni!
Nos, hogy ez mennyire profin működik, azt Te is megtapasztalhatod nálunk júniusban, az induló tanfolyamokon!
Nincs csodásabb hír, amikor azt halljuk, hogy ,,Használom, csinálom, előrevisz az, amit itt megtanultam nálatok!'"
Ezért érdemes folyamatosan dolgozni, "harcolni" a vállalkozásokért, a vállalkozókért!
15 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Az áremelés kényes téma, és nemcsak vevői, hanem eladói oldalról is, ezért beszélni kell róla!
Ha mikro-, vagy kisválallkozás tulajdonosa vagy, akkor számodra is nagyon fontos, hogy megfelelő árképzési stratégiát folytass.
Kisvállalkozásként sajnos időnként áremelésre kényszerülünk.
Nem mindegy azonban hogyan, milyen formában tesszük ezt!
Hogyan kell "helyesen" árat emelni?
Hogyan, miként kapcsolandó össze az árképzési stratégiával a termékfejlesztés?
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu