Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A mai vállalkozási és piaci viszonyokat figyelve bizony kijelenthetjük, hogy a mikro- és kisvállalkozásoknak minden marketing tipp, trükk jól jöhet!
Íme néhány hely, ahol ingyenes segítséget, tippeket, tanulmányokat kapsz Tőlünk marketing (online és offline marketingben egyaránt) és üzletvezetés témakörben.
Kövess minket Twitteren, és figyeld tippjeinket minden nap!
Twitter
A Kisvállalkozók Blogjának nagyon sok visszatérő olvasója van, hiszen itt olyan tippeket és tanulmányokat osztunk meg a mikro-és kisvállalkozókkal, melyekért máshol súlyos pénzeket kérnek.
Egyik tanulmányunk - mely vevőlélektan, vevőkezelés témakörben íródott - nem volt elérhető, mert a megadott link hibás volt.
Korrigáltuk a hibát, és máris elolvashatod, letöltheted az ingyenes tanulmányt, melyet
elsősorban akkor fogsz hasznosnak találni, ha mikro-vagy kisvállalkozás tulajdonosa vagy, vagy pedig "kacérkodsz" a gondolattal, hogy vállalkozást indítasz. :-)
Olvasd el a tanulmányt itt!
7 dolog, amire a vevődnek szüksége van!
Emlékeztetőül, július elején az alábbi képzéseket indítjuk:
- Pályázatírás a gyakorlatban tanfolyam
Jelentkezési határidő július 2!
|
|
14 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Jól indul a hét, hiszen megérkezett a mikro-és kisvállalkozásoknak szóló, árképzéssel és termékfejlesztéssel foglalkozó tanulmány 2.része!
A tanulmány egyenlőre a Kisvállalkozók Marketing Blogjában olvasható, de hamarosan PDF-es, könnyen letölthető formában is elérhető lesz!
Olvasd el a második részt itt!
Emlékeztetőül, az első részt itt találod:
Hogyan emelj árat kisvállalkozóként? - I.rész
Ne, feledd, hogy júniusban még az alábbi képzéseket indítjuk!
Sokszor halljuk, hogy a gyakorlati tudás, - az, hogy mennyire tudjuk a gyakorlatba
átültetni a tanultakat -, rendkívül fontos.
Nagyon-nagyon fontos az elméleti tudás, a folyamatos tanulás, az önképzés, de ezeket a dolgokat a gyakorlatra is le kell fordítani.
A kettő együtt alkot egy egészet, és egyik részt sem szabad elhagyni!
Nos, hogy ez mennyire profin működik, azt Te is megtapasztalhatod nálunk júniusban, az induló tanfolyamokon!
Nincs csodásabb hír, amikor azt halljuk, hogy ,,Használom, csinálom, előrevisz az, amit itt megtanultam nálatok!'"
Ezért érdemes folyamatosan dolgozni, "harcolni" a vállalkozásokért, a vállalkozókért!
14 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Az áremelés kényes téma, és nemcsak vevői, hanem eladói oldalról is, ezért beszélni kell róla!
Ha mikro-, vagy kisválallkozás tulajdonosa vagy, akkor számodra is nagyon fontos, hogy megfelelő árképzési stratégiát folytass.
Kisvállalkozásként sajnos időnként áremelésre kényszerülünk.
Nem mindegy azonban hogyan, milyen formában tesszük ezt!
Hogyan kell "helyesen" árat emelni?
Hogyan, miként kapcsolandó össze az árképzési stratégiával a termékfejlesztés?
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu