Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A legtöbb mikro- és kisvállalkozás a nyári hónapokban éli meg az ún. uborkaszezont, amit érthető módon nem kedvelnek.
Ha ügyes vagy, és nem adod fel a marketingezést ezen időszakban sem, 2 dolog fog történni:
- az uborkaszezon időszakát drasztikusan le tudod redukálni, pl. 3 hónap helyett 1
hónapra, vagy akár csak pár hétre.
- uborka és uborka között nagy különbség lehet. Panghat az üzleted, vállalkozásod, de
átélhetsz egy ,,kellemesebb" uborkaszezont is, amikor nem fogynak el a vevők, érdeklődők, tehát jönnek, csak kevesebben.
NETPENNYSTOCKS Befektetés és Garancia Portfolio
Ez a cég 2008-ban jött létre segítségül a válság ellen .
Akár egyszeri 1,95 $ AP befektetéssel is elkezdhető , emberek beszervezése nélkül is kereshetsz vele !
Többféle befektetési terv létezik. Pl.: Bulk 25 befektetésnél $ 48.75t kell befektetni és $ 118 a várható heti hozam .
Ha meghivsz másokat is az elérhető összegek:
1 befektetéssel elérhető– Ár $1,95: Ön keres US $ 101,970.75
5 befektetéssel elérhető – Ár $ 9,75: Ön keres US $ 509,853.75
15 befektetéssel elérhető Ár 29,25 $: Ön keres US $ 1,529,561.75
Hetente tudod felvenni a jutalékokat 1,25dollártól.
|
|
14 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Remélem nem mondunk Neked újat azzal, hogy iskolánk egész nyáron nyitva tart, és várja a bajba jutott, és nem bajba jutott mikro- és kisvállalkozások tulajdonosait!
Érdekes, hogy sokszor már csak akkor keresnek fel minket a vállalkozók, amikor nagy a
baj, amikor már teljesen elvesztették minden reményüket.
Pedig nem kellene megvárni ezt az állapotot! Ha időben lépnének, akkor ez az állapot el
sem jönne!
Ha mikro- vagy kisvállalkozást vezetsz, és úgy érzed, hogy csökkent a forgalom, ha túlzottan érzékenyen érint az uborkaszezon, vagy úgy érzed, nem kellesz a vevőknek, akkor ne várd meg a legvégső állapotot, hanem kérj segítséget tőlünk időben!
14 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Amennyiben egy mikro- vagy kisvállalkozás tulajdonosa vagy, mindenképp olvasd el a következő rövid, de hasznos kis tanulmányt!
Sokszor emlegetjük, hogy egy vállalkozásnál az alapoknak rendben kell lenniük, hiszen az, hogy a vállalkozásodat sikerre tudod-e vinni, nagyban attól is függ, hogy a kezdetek kezdetén az alapokat megfelelően rendbe tetted-e?
Tapasztalatunk szerint azonban sok vállalkozónak megfoghatatlan, hogy mit értünk alapokon. Nézzük meg kicsit közelebbről ezt a kérdést!
14 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Sok mikro- és kisvállalkozás tulajdonosának igazi rémálom lehet a nyári időszak, ha
beköszönt az utálatos uborkaszezonként emlegetett jelenség, melynek a jellemzőit sok vállalkozó jól ismeri:
- kevés érdeklődő
- kevés vevő
- minimális reakció a megszokott hirdetési formákra
Lássuk csak, mit tehetünk uborkaszezon idején!
A cikk akkor is hasznos lehet számodra, ha még csak most tervezgeted vállalkozásod indítását. :-)
Töltsd le itt:
Mit tehetünk a nyári uborkaszezon idején?
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu