Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kisvállalkozói Marketing Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kisvállalkozói Marketing Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Nemrég összeállítottam egy ingyenes, több mint 14 perces hanganyagot a hatékony akciózási
technikákról.
Nos, eredetileg egy videót terveztem, de végül egy mp3 hanganyagot, mely szinte bárhol,
bármikor kényelmesen meghallgatható.
Az mp3 hanganyagot az ingyenes nyári uborkaszezonos vieósorozatom folytatásának szánom,
hiszen ilyenkor sok vállalkozó kezd akciózásba.
- Hogyan állítsunk össze egy ütős akciót?
- Miért nem váltja be sok akció a hozzá fűzött reményeket?
15 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Hogyan kezeljük a "Nyári uborkaszezon" jelenséget?
Mit tehet egy kisvállalkozó, ha beköszönt a nyári pangás?
Máris elérhető, és nézhető az ingyenes, 3 részes videósorozat, amely arra ad választ,
hogyan pörgethetjük fel vállalkozásunkat a nyári uborkaszezon idején.
Az ingyenes sorozatot minden kisvállalkozónak ajánljuk, de azoknak is hasznos lesz, akik
csak most tervezik, hogy belefognak egy vállalkozásba!
A videók itt tekinthetők meg. KLIKK!
Kisvállalkozói marketing- A nyári uborkaszezon 1.
|
|
16 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Máris olvasható a "Légy agresszív!" c. cikksorozatom 2. része!
Ebben a cikksorozatban arról írok bővebben, hogy melyek azok a fontos, és véleményem szerint, kikerülhetetlen marketing stratégiák, lépések, meyleket egy kisvállalkozónak szem előtt kell tartania.
Nagyon fontos, hogy a kisvállalkozó ne csak a túlélésért harcoljon, hanem a fejlődést tűzze ki célul!
A cikk második része itt olvasható:
Légy agresszív! II. rész
A sztori előzménye, és egyúttal az első rész pedig itt olvasható!
16 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Kedves Vállalkozó Társak!
Már olvasható a legújabb ingyenes cikkem a Kisvállalkozók Marketing Blogjában
Légy agresszív!-címmel!
A bejegyzés így indul...
Nemrég kaptam meg egy hírdetésekkel foglalkozó cégtől, hogy "agresszív marketing politikát" folytatok.
Őszintén
szólva, nem tudom, mit értenek agresszív marketing politika alatt, de
ha ez azt jelenti, hogy valaki folyamatosan foglalkozik a marketinggel,
hogy tudatosan felépíti a cégei marketing stratégiáját, hogy meg is
valósítja a kitűzött marketing feladatokat, akkor én igenis agresszív
vagyok!
16 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Kedves Klubtagok!
Egyre többen vágják bele fejszéjüket a weblapkészítésbe.
Ma már az internetes jelenlét valóban nagyon fontos a cégek, vállalkozások számára.
Sokan azt is tudják, hogy nem elég egy tetszetős weboldal, hanem a weboldalra látogatókat is kell hozni.
Innentől kezdve pedig már be is léptünk az online marketing szövevényes
világába, melynek egyik fontos területe, eleme a látogató szerzés.
Persze a látogatókból ügyfeleket kell "konvertálni", és legalább ilyen fontos az ügyfleek megtartása is.
Kedves Klubtagok!
Nemrég írtam egy cikket website ergonómia témában, melynek lényege, hogy az online vállalkozás egyik alap pillérét egy felhasználóbarát weboldal felhúzása jelenti.
Érdemes energát fordítani egy-a felhasználók, látogatók számára-megfelelő weboldal felpítésére, hiszen ha már itt elcsúszik a projekt, akkor bármilyen online marketing technikát is alkalmazunk látogatók, érdeklődők szerzésére, csak félgázzal üzemel majd az internetes válllakozásunk.
16 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Mindenkinek sok szeretettel ajánlom a legfrisebb publikációmat, melyet kizárólag az internetvallalkozas.com portál részére írtam.
A jővőben minden héten friss cikket publikálok az oldalra "vevőlélektan" témában.
A cikk itt olvasható!
http://www.internetvallalkozas.com/vevolelektan.php
A cikk a Klub linklistájából is elérhető!
A korábban említett 2 keresőoptimalizálás videó már itt az oldalon is elérhető!
Szerencsére egyre több kisvállalkozó is felismeri, hogy a weboldal nemcsak a nagy cégek kiváltsága.
Sokak számára a weboldal kimerül abban, hogy elkészítettnek, vagy saját maguk húznak fel egy weblapot, azután várják, hogy érkezzenek rajta keresztül az ügyfelek, érdeklődők.
Attól, hogy egy weboldal elérhető a neten, még nem hoz látogatókat.
Ahhoz, hogy ügyfeleket, érdeklődőket kapjunk a weboldalon keresztül, látogatókra van szükségünk.
A látogatók és ügyfelek szerzéséhez az online marketing teljes eszköztárát használhatjuk, de egyelőre maradjunk a legalapvetőbb látogató hozó eszköznél, a weboldal Google-ra való optimalizálásánál.
16 éve | Weinzierl Anett | 0 hozzászólás
Felkerült a linklistába a "Cikkek, Tanulmányok" fül, ahova értékes ingyenes cikkeket, ötleteket várunk!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu